HTML

SzívemcsücskeJapán

Ismét itt vagyok szívemcsücskeJapánban. Régi vágyam teljesült az EU jóvoltából. ETPs ösztöndíj, 9 hónap tanulás, küzdelem, kaland és vidámság. Szeretném megörökíteni. Íme hát egy darabka Japánból az én gyakran bepárásodó szemüvegemen keresztül...

Friss topikok

  • Huffnágel Pista: @Szivemjapan komment: Japánban már nem divat a pina - második, befejező rész klou.tt/3qyf6uj2170p (2015.03.11. 19:07) Félúton hazafelé...
  • Buku3: A fehér kimonó neve: 白無垢, vagyis shiro-muku. (2013.09.14. 00:01) Esküvő Japánban
  • totyii: a helytelensegert bocs (2010.02.27. 14:55) Szumó a színfalak mögött I.
  • Umi: "Rögtön útbaigazított minket, majd a tárgyra tért – are you married?" hát ezen jót nevettem XD no... (2010.01.23. 18:03) Buyou

Linkblog

2008.06.16. 14:06 Japanna

Életjel

Több aggódó mailt kaptam a hétvégi nagy földrengés után, ezért ezúton jelentem, hogy jól vagyok és tegnap este érkeztem vissza az úgynevezett Kansai Regional trip-ről, ami lényegében Kobe, Osaka és Kyoto néhány üzemének meglátogatása, unalmasnak ígérkező, végül mégis feledhetetlen utazás.

A hivatalos utat megtetéztük egy kyotoi napsütéses hétvégével, így aztán annyi élményem van, hogy nem is tudom, hol is kezdhetném.
Azt hiszem, inkább most csendben maradok, és csupán néhány kedvencemet villantom fel egy pillanatra...

 

 

 











Kyoto, Arany Pavilon...

amit látva 13 évesen eldöntöttem, hogy egyszer személyesen is...















madárka....























hivatalos látogatás a kyotoi szaké azaz rizspálinka üzemben...











szépség egyszer....












 

 



majd mégegyszer...






















és újra...

maikok, azaz leendő gésák délutáni  sétája...
























buddhista szerzetes...


























tisztelgés a sógun előtt...



















liget...



























karaoke nindzsa módra...


























kis lak...











 

 
 
 
 
 
 
 
 
híd a távolba...
1991 méter Kobeban

1 komment

Címkék: kobe kyoto


A bejegyzés trackback címe:

https://szivemcsucskejapan.blog.hu/api/trackback/id/tr5523699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norka 2008.06.16. 21:49:37

aaaaaaaaaaaaaaaaa de szép
süti beállítások módosítása